Παρακολούθηση, συντονισμός και διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών.
Εξασφάλιση εξυπηρέτησης πελατών υψηλών προδιαγραφών, μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας και επίλυσης των ανησυχιών των πελατών.
Καθημερινός έλεγχος του merchandising του site.
Καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες, την ομάδα πωλήσεων.
Απαιτούμενα προσόντα:
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 ετους σε τμήμα e-commerce ή τμήμα πωλήσεων
Αρίστη γνώση χρήσης Η/Υ
Άριστες γραπτές, και λεκτικές δεξιότητες.
Εμπορική, μεθοδική και στρατηγική αντίληψη σε συνθήκες πίεσης
Επιθυμητά Προσόντα:
Υψηλό αίσθημα ευθύνης και έμφαση στη λεπτομέρεια
Ισχυρό ομαδικό πνεύμα
Απαραίτητη προϋπηρεσία σε θέση σχετιζόμενη με εξυπηρέτηση πελατών, ιδανικά στο χώρο της μόδας.
Παρέχεται συνεχής εκπαίδευση, φιλικό και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας με δυνατότητες εξέλιξης.
Με μεγάλη χαρά θα δεχτούμε την αίτηση σας στο email: